قیمت نارنگی عمده جذاب ترین میوه پاییزی نوبرانه

عرضه بهترین و به صرفه ترین قیمت نارنگی عمده جذاب ترین میوه پاییزی نوبرانه با خواص فراوان و مورد علاقه تمامی افراد در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت نارنگی عمده جذاب ترین میوه پاییزی نوبرانه

قیمت نارنگی عمده

قیمت نارنگی عمده همان طور که گفته شد قصد داریم در این مطلب شما را با شناخت میوه ی نارنگی و خواص بینظیر آن و قیمت نارنگی عمده و به صرفه آشنا کنیم.

در بین خانواده مرکبات و انواع میوه های پاییزی، نارنگی یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین هاست زیرا علاوه بر طعم مطلوب آن همانند سایر میوه ها دارای خواص و فواید درمانی بسیاری است و طبعی سرد و تر دارد و از این جهت برای افراد گرم مزاج به منظور تعدیل مزاج مناسب می باشد.

نارنگی میوه ای است که بر خلاف پرتقال و دیگر مرکبات دارای پوستی نرم است و به راحتی می توان پوست میوه را از گوشت آن جدا کرد به علاوه نارنگی مانند پرتقال پوستی به رنگ نارنجی دارد البته لازم به ذکر است که نارنگیهای نارس نیز در بازار وجود دارند که به رنگ سبز هستند و از نظر کیفیت و خواص فرقی با دیگر نارنگیها ندارد همچنین این میوه اندازه ای کوچکتر و طعمی شیرین تر نسبت به پرتقال دارد و بعد از پرتقال بیشترین میزان کشت و تولید را از آن خود کرده است.

میوه ی نارنگی با وجود اندازه کوچک خود نسبت به سایر مرکبات همچون پرتقال و گریپ فروت، بسیار مغذی و آبدار می باشد به طوری که می توان گفت تقریبا 85 درصد حجم این میوه از آب تشکیل شده است و مصرف نارنگی مناسب کسانی است که مزاجی خشک دارند و نیازمند آب رسانی به بدن خود هستند.

یک نارنگی با اندازه ای متوسط و وزن تقریبی 88 گرم حاوی موادی مغذی شامل 47 کیلو کالری انرژی، 12 گرم کربوهیدرات، 0.7 گرم پروتئین، 2 گرم فیبر و تامین نیاز روزانه بدن به 26 درصد از ویتامین c و 3 درصد ویتامین A و 3 درصد پتاسیم است.

همان طور که گفته شد میزان ویتامین c در نارنگی بسیار زیاد است و در واقع بیشتر خواص نارنگی وابسته به همین ویژگی یعنی مقدار زیاد ویتامین C در آن است ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرما خوردگی و بیماریهای ویروسی است.

نارنگی منبعی غنی از آنتی اکسیدان تبدیل شونده به ویتامین A یعنی کریپتوزانتین است، این آنتی اکسیدان در میوه هایی به رنگ نارنجی موجود است و برای بدن فایده های زیادی دارد به علاوه نارنگی حاوی دیتامین های گروه B شامل ویتامین B6، ویتامینB1، ویتامینB9، فولات و پیریدوکسین نیز می باشد.

قیمت میوه نارنگی به عوامل زیاد و مختلفی همچون میزان تولید و عرضه در بازار هدف، میزان باردهی محصول و فاصله یک شهر با منطقه تولید نارنگی و غیره بستگی دارد که موجب تغییر قیمت نارنگی در مناطق مختلف می شود.

فروش محصولات عمده به سبب ارتباط مستقیم تولید کننده با خریدار و حذف دلالان و واسطه ها همیشه با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب همراه است و سود زیادی نصیب خریدار می شود.

قیمت نارنگی عمده نیز بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به فروش غیر عمده است و مصرف کننده می تواند با پرداخت هزینه کمتر مقدار بیشتری از میوه را تهیه کند از این رو توصیه ما به شما این است که با خرید میوه نارنگی به قیمت عمده خریدی به صرفه و با پرداخت بهای کمتر داشته باشید.

قیمت نارنگی نوبرانه

قیمت نارنگی نوبرانه از جمله میوه های خوشمزه از خانواده مرکبات نارنگی است و میوه ی مورد علاقه افراد با تمامی گروه های سنی به شمار می آید در ادامه مطلب قیمت نارنگی نوبرانه و فواید آن را شرح می دهیم.

همیشه با تغییر و شروع فصلها با انواع میوه های نوبرانه و خوشمزه روبرو می شویم که به سبب نوبرانه بودن اشتیاق خرید را در اکثر افراد بیشتر می کنند و تمایل زیادی به خرید این نوبرانه ها دارند.

یکی از این نوبرانه های خوش طعم نارنگی است که در اواخر تابستان و شروع پاییز در بازار عرضه می گردد و طرفداران زیادی به خصوص در بین کودکان و نوجوانان دارد.

قیمت میوه های نوبرانه به سبب تازگی و کمبود همیشه بهای بیشتری دارد جوری که قیمت بعضی از نوبرانه ها حدود چندین برابر نسبت به توزیع میوه در اواسط فصل و افزایش عرضه در بازار دارد که نوبرانه نارنگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نوبرانه آن نسبت به تولید و عرضه میوه در میانه فصل پاییز و توزیع عمده آن قیمتی گزاف تر دارد.

از فواید بیشمار نارنگی می توان به وجود میزان بالای فیبر در آن و انواع ویتامین و املاح معدنی اشاره کرد همچنین مصرف نارنگی موجب درمان نفخ، تصفیه خون، تقویت مفاصل و استخوانها، درمان بی خوابی و سر گیجه، کاهش تب، افزایش سلولهای خونی، کاهش فشار خون و کاهش وزن می شود و دارای خاصیت سم زدایی و ضد اسپاسم می باشد.

نارنگی به بهبود سلامتی و افزایش عملکرد قلب کمک می کند و با کاهش استرس و اضطراب به واسطه عطر خوب خود افسردگی را از شما دور می کند و موجب بهبود خلق و خو در وجود شما می شود.

نارنگی با داشتن فیبر بالا و ویتامین A موجب سلامت و عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود و جذب سلولهای بدن را به مواد معدنی و املاح مغذی افزایش می دهد.

این میوه ی پر خاصیت سلامتی و رشد مو ها را به سبب داشتن ویتامین B12تضمین می کند و مصرف آن به سلامت و صافی پوست کمک شایانی می کند.

نارنگی در ترکیبات خود حاوی موادی است که از گسترش انواع سرطانها به خصوص سرطان سینه و خون جلو گیری می کند و موجب بهبود و کاهش عوارض این بیماریها می شود.

حال با گفتن تمامی ویژگیها و خواص و فایده های نارنگی گنجاندن این میوه در رژیم غذایی کاری هوشمندانه می باشد و شما می توانید با مصرف به اندازه نارنگی یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

مرکز عرضه و تولید نارنگی با سابقه طولانی در توزیع انواع نارنگی نوبرانه و با قیمت عمده و کیفیت مطلوب و مثال زدنی سبب جلب خریداران و مشتریان بسیاری نسبت به خود شده است.

شما خریداران و دوستداران میوه نارنگی نیز می توانید با مراجعه به سایت این مرکز و ارتباط گرفتن با مشاوران مجموعه از طریق پلهای ارتباطی و یا تکمیل فرم مشاوره سفارشات خود را ثپت کرده و خریدی به یاد ماندنی و لذت بخش از یک محصول با کیفیت و مرغوب داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما