خواص کیوی برای نوزادان تا تقویت بینایی چشم

کیوی با ویتامین های بی نظیر بالاخص ویتامین A گزینه عالی برای تقویت چشم جنین است که مصرف آن به مادران باردار توسط پزشکان سفارش اکید می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص کیوی برای نوزادان تا تقویت بینایی چشم

خواص کیوی برای نوزادان

خواص کیوی برای نوزادان کیوی از نمونه میوه های بومی کشور چین بوده که در نواحی شمال ایران نیز کشت می شود و با رنگ های طلایی، سبز، و قرمز و طعم و عطر مختلف در نوع قرمز، شیرین و کوچک، نرمتر از دیگر مدل ها است؛ که البته رنگ قرمز آن به سبب وجود رنگ دانه های ڑنیتیکی است.

کیوی با طعم ترش و شیرین و با آهن و مس فراوان و دیگر مواد معدنی و ویتامین های گروه A, B C, و غیره یک ماده غذایی فوق العاده ارزشمند و مقوی است که مصرفش توسط متخصصان معالج به تمام گروه سنی، به ویڑه کودک و نوزاد بسیار سفارش می گردد.

اما قبل از استفاده می بایست اطلاع کامل از زمان شروع داشته و حدودا از ده ماهگی نوزاد را آماده مصرف نمود. بالاخص از آنجائی که کیوی یک ماده سفت و لغزنده است، ترجیحا می بایست جهت پیشگیری از احتمال خفگی، آن را برش زده و سپس مصرف نمود.

خوشبختانه استفاده از میوه فوق، نقش مهمی را در سلامتی بدن ایفا نموده که ویتامین C موجود در آن بیشتر از پرتقال است و با خواص آنتی اکسیدان فوق العاده قوی علاوه بر نابودی رادیکال های آزاد، رشد سلول های سرطانی را متوقف ساخته و بهترین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن محسوب می گردد.

مصرف کیوی با قند طبیعی و ویتامین و مواد مغذی خارق العاده، چون منیزیم، پتاسیم، فسفر، و غیره، از خواص درمانی متععدد برای کودک و بزرگسال برخوردار بوده که برخی از آن بدین قرار است:

  1. فولاد موجود در آن از احتمال تولد زود رس نوزدان پیشگیری می نماید.
  2. بهبود بخش یبوست است.
  3. مانع از بتلا به آسم، و بیماری های کلیوی می گردد.
  4. با فیبر فراوان و کالری کم سبب کاهش وزن می گردد
  5. تقویت کننده استخوان بوده و از پوکی آن پیشگیری می نماید.
  6. سبب رشد و نمو سریع کودکان است.
  7. دیابت و فشارخون را بهبود می بخشد.
  8. تقویت کننده قلب و سیستم گوارشی است.
  9. کبد را پاکسازی می نماید.
  10. چربی بد خون را کاهش می دهد
  11. سبب پاکسازی روده ها از سموم می گردد.
  12. سبب جذب آهن با دیگر مواد غذائی می گردد.
  13. با عمل کلاڑن سازی، سبب طراوت و شادابی پوست می گردد.
  14. سبب رشد سریع فولیکول های مو می گردد.
  15. جوش و آکنه را درمان می نماید.

خواص کیوی برای چشم

خواص کیوی برای چشم همانطور که مستحضرید، با پیشرفت تکنولوڑی و ماشینی شدن زندگی بشر، انواع بیماری نیز به شکل روزمره افزایش پیدا می کند. اما چاره چیست و چه باید کرد؟ آری، آن است که با رڑیم غذایی طبیعی و ورزش،نمودن، خود را در برابر هر نوع امراض ایمن ساخت.

مثلا ما می توانیم با مصرف کیوی که دارای ترکیباتی چون لوتین و زاکسانتین و غیره است، از ابتلا به بیماری چشم چون آب مروارید، آستیکماتیسم و غیره در امان بوده و سیاهی دور چشم را نیز با استفاده از ماسکش بر طرف نمود البته پس از مصرف می بایست با آب ولرم شستشو داد.

اما همانطور که اشاره شد ویتامین A موجود در آن به نوبه خود با ارزش غذایی ویڑه، به عنوان سلاحی خارق العاده مانع از بروز هو نوع امراض می گردد؛ ولی این بدین معنی نیست که از دیگر عوامل بیرونی چون تابش نورهای مضر خورشیدی غافل بود و ساعات طولانی را در وسط روز در مقابل آن قرار گرفت.

کیوی در بازار دارای انواع و کیفیت های مختلف بوده که بر حسب اندازه، مدل، محل تولید، زمان برداشت، و غیره قیمت آن سنجیده می گردد و شما می توانید به شکل مستقیم از طریق کشاورزان و عمده فروشان و یا از طریق وب سایت ما بر نرخ آن واقف آئید.

بدین منظور در واحد فروش پرسنل ما همه روزه در حال پاسخگویی سؤالات مختلف شما عزیزان در خصوص آن کالا بوده و ضمن راهنمایی های لازم در خرید، اطلاعات جامع را ارائه خواهند داد تا قادر خواهید بود بدون هیچ نگرانی، به متاع عالی با قیمت استثنائی، دسترسی یابید.

ایران چهارمین تولید کننده کیوی در دنیا است که قطب تولید آن مازندران و نواحی اطرافش، چون گیلان، تالش و غیره بوده و سالانه حجم وسیعی ه کشورهای مقصد چون روسیه و هند و همچنان اروپائی صادر می گردد که با نرخ و کیفیت عالی، از ارز آوری و سود آوری قابل توجه بهره مند است.

در صورت خرید آسان و کیفیت و نرخ اعلا می توان از طریق مراکز معتبر اینترنتی اقدام نموده و با سفارش عمده در وقت و انرڑی خود بدون مراجعه فیزیکی به بازار و میادین شلوغ با عدم پرداخت هزینه های مازاد در ایاب و ذهاب، حمل و نقل، انبارداری و غیره صرفه جویی نمود.

همچنین قادر خواهید بود با مشاهده کالای متنوع در سایت، بدون اتلاف وقت در انتخاب، به راحتی آن را به شکل دلخواه و ضمانتی و با بهای ویڑه به خود اختصاص داد و از مزایا و سود قابل توجه در عدم حضور دلالان سودجو بهره مند گردبد.

دست شما در انتخاب کالا باز بوده و می توانید آن را پس از مقایسه و بررسی کیفیت و قیمت به ثبت رسانید و تا زمانی که آگاهی کامل را دریافت نکردید، قادر خواهید بود که از خرید خود منصرف شده و در صورت مشاهده هر نوع مغایرت در تحویل، آن را مسترد نمود و تمام وجوه را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که بدانید که امکان حمل و نقل کیوی نیز در صادرات، همچون دیگر انواع کالا، همراه با امنیت مطلق بوده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی و استاندارد ارسال می گردد؛ تا در برابر عوامل محیطی چون گرما و رطوبت و غیره مصون مانده و از احتمال ایجاد فساد پیشگیری بعمل آید.

از آنجائی که کشت و تولید کیوی قرمز در ایران از سطح وسیع برخوردار نیست، قیمت آن نیز در صادرات با استقبال وسیع با بهای بالا تخمین زده می شود؛ اما نرخ تورم نیز از المان هایی است که به شکل غیر مستقیم بر قیمت هر محصول چون کیوی تاثیر گذار است.

خالی از لطف نیست بدانید که مصرف کیوی با فیبر فروان بهترین گزینه در کاهش وزن است؛ چرا که با خوردن آن جلوی اشتهای کاذب گرفته شده و کمتر تمایل به سرو غذا دارید و می توان آن را در صورت خسته شدن از مصرف کدو سبز و کرفس در رڑیم لاغری جایگزین نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما