خرید نارنگی سبز و ژاپنی به صورت آنلاین با بهترین قیمت و ارسال فوری

نارنگی از دسته میوه هایی است که برای انسان دارای خواص و فواید زیادی می باشد و خوردن آن به شدت توصیه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید نارنگی سبز و ژاپنی به صورت آنلاین با بهترین قیمت و ارسال فوری

خرید نارنگی سبز

خرید نارنگی سبز نارنگی سبز یکی از مرکباتی می باشد که دارای مقادیر زیادی پروتئین، فسفر، کلسیم و به طور کلی مواد مغذی بسیار زیادی می باشد که استفاده از آن و گنجاندن آن در رژیم غذایی هیچ شخصی برای او در درمان بیماری ها و پیشگیری از آنان و همچنین انتقال مواد مغذی به بدن او و به طور کلی برای او خالی از لطف نیست.

نارنگی را می توان به روش های مختلفی مصرف کرد از جمله گرفتن آب آن، اضافه کردن بر روی کیک ها و به جهت تزئین آنها، به صورت یک میوه تازه و حتی به عنوان یک نوع میوه خشک.

نارنگی را می توآن به روش های مختلفی خشک و مورد استفاده قرار داد مثلا: به وسیله نور خورشید، با استفاده از فر و یا دستگاه خشک.

طریقه خشک کردن نارنگی با استفاده از نور خورشید: به این گونه است که ابتدا پوست نارنگی ها را جدا کرده سپس آن ها را به برش های نازک و مساوی تقسیم کنید سپس آن ها را روی یک سینی فلزی پارچه ای تمیز پهن کردن و ورقه های نارنگی را با فاصله و مرتب روی آن قرار دهید سپس با استفاده از یک توری نازک روی آن را بپوشانید تا مانع از وردو گرد و خاک و حتی حشرات به داخل آنها شوید و در مقابل نور خورشید قرار دهید تا روند خشک شدن آن ها به خوبی طی شود و زمانی که نارنگی ها جمع و چروکیده شد آن ها را جمع کرده و مصرف کنید.*( برای اینکه به روند خشک شدن آنها کمکی کرده باشید می توانید یک ورقه آلومینیوم را در زیر سینی قرار دهید.)

نارنگی ها به طور کلی در دو رنگ نارنجی و سبز تولید می شوند که هر دو رنگ آن دارای فواید و خواص زیادی می باشد درست است که نارنگی سبز رنگ کاملا رسیده نیست اما به این دلیل نیست که دارای خواص و یا حتی فواید کمتری نسبت به نارنگی با نارنجی باشد با این تفاوت که نارنگی سبز دارای پوست محکم تر و ضخیم تری نسبت به نارنگی نارنجی رنگ دارد.

این نوع میوه بر روی درختانی با طول حدودی 5 متر می رویند و از شاخه هایی کاملا بدون سیخ تشکیل شده که چیدن آن را بسیار راحت تر کرده حتی این نوع نارنگی دارای پوست بسیار نازکی و ظریفی است که خوردن و پوست گرفتن آن را بسیار راحت تر کرده است همچنین بهتر است در خرید نارنگی سبز حتما دقت کنید که لهیده نباشد.

درختان این نوع نارنگی ها در سال فقط یک بار محصول می دهند و برای رشد کافی نیازمند گرما می باشند همچنین زمان برداشت آن ها فصل تابستان و در شهریور ماه می باشد.

نارنگی سبز از دسته میوه هایی است که علاوه بر خود میوه پوست آن نیز دارای ویتامین ها و مواد مغذی بسیاری است به گونه ای که استفادا کر ن از پوست آن می تواند در طول زمان بیمازی های مربوط به افسردگی و حتی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش نقش بسیار مهمی را داشته باشد.

به طور کلی نارنگی سبز به علت دارا بودن مواد مغذی و ویتامین های فراوانی که دارد دارای فواید و خواص زیادی برای انسان می باشد مثلا:

1: از آنجایی که نارنگی دارای مقادیر زیادی پتاسیم است که وجود آن در بدن مانع از لخته شدن خون می شود پس مصرف نارنگی می تواند خطر مبتلا شدن به این بیماری را پایین بی آورد.

2: فیبر موجود در نارنگی سبز با ایجاد حس سیری در افراد مانع از پرخوری های زیاد شده که در نتیجه نقش بسیار مهمی در کاهش و یا تنظیم وزن افراد دارد، همچنین ویتامین های موجود در آن مانع از ترشح هورمون استرس می شوند.

3: به دلیل اینکه نارنگی یکی از انواع میوه های آبدار به همراه مقادیر زیادی ویتامین A می باشد پس ترکیب این دو با هم سبب جذب مواد مغذی و حتی مرطوب نگه داشتن بخش گوارش در افراد می شود.

4: ویتامین C موجود در نارنگی موجب تقویت سیستم ایمنی در بدن و در نتیجه جلوگیری از بیماری هایی چون آنفولانزا و سرما خوردگی می شود.

5: از آنجایی که یک میوه پر آب است و به گونه ای ادرار آور به حساب می آید مصرف آن می تواند سبب تخلیه تمام سموم بدن از طریق ادرار شود.

6: ویتامین C موجود در نارنگی حتی برای پوست نیز بسیار موثر می باشد به این گونه که سبب تولید کلاژن شده و پوست را در برابر علائم پیری زود رس، چین و چروک و حتی سبب بهبود زحم های پوستی می شود.

خرید نارنگی ژاپنی

خرید نارنگی ژاپنی یکی از انواع مرکباتی که دارای طعم بسیار لذیذ و خوبی می باشد نارنگی ژاپنی است که یک میوه کاملا آبدار و بدون هسته و همچنین دارای فواید و مواد مغذی بسیار زیادی است که برای سلامتی انسان و حتی در پیشگیری از بیماری ها نیز تاثیر بسیاری دارد و خوردن آن به همه افراد هم به جهت تجربه یک طعم لذیذ و مطلوب و هم انتقال مواد مغذی از طریق خوردن آن به بدن به شدت توصیه می شود.

نارنگی به طور کلی دارای مزه های ترش، شیرین و یا ملس می باشد که تفاوت مزه آن می تواند طبع آن را نیز تعغیر دهد مثلا نارنگی ترش مزه دارای طبعی سرد و خشک و اگر نارنگی دارای مزه شیرین باشد دارای طبعی گرم و تر می باشد و بهتر است با توجه به طبع بدن خود آن را مصرف کتید تا دچار مشکل نشوید.

نارنگی ژاپنی از لحاظ ظاهری بسیار کوچک و به رنگ سبز بوده که بخاطر رنگ آن به نارنگی زود رس نیز شناخته می شود که در کشور ژاپن کشت شده و جز یکی از پر فروش ترین مرکبات در آنجا به حساب می آید که به دلیل طعم خوب و کیفیت بالایی که دارد خرید و فروش بسیار بالایی دارد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

درست است که نارنگی ژاپنی از دسته میوه هایی است که خواص و فواید زیادی برای بدن انسان دارد اما زیاده روی در خوردن آن می تواند مشکلاتی چون؛ سوزش و یا ترش کردن معده، ورم معده، نفخ و ناراحتی گوارشی و یا حتی افت فشار خون را به وجود بی آورد و حتی در افراد که بسیار حساس هستند علائم آلرژیکی چون سوزش و خارش پوست، خارش بینی و حتی سرفه را به وجود آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما