پرتقال خونی شمال درجه یک با بهترین قیمت و خرید آنلاین میوه های زمستانی

پرتقال خونی، گونه ای از پرتقال هاست که بخش گوشتی آن به رنگ خون می باشد، معمولا نسبت به بقیه ی پرتقال ها سفت بوده و رنگ تیره تری دارد، در این مقاله قصد داریم در مورد پرتقال خونی و نحوه خرید آن با شما صحبت کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پرتقال خونی شمال درجه یک با بهترین قیمت و خرید آنلاین میوه های زمستانی

پرتقال خونی شمال

پرتقال خونی شمال پرتقال خونی یکی از میوه های مرکباتی است که در آب و هوای گرم و معتدل بهترین میزان رشد خود را دارد، دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آنها بافت و شکل و مزه خاص خودشان را دارند.

گفته می شود که کشت پرتقال های خونی نسبت به بقیه ی پرتقال ها بسیار سخت می باشد، باید بلافاصله قبل از برداشت در دمای سرد قرار بگیرند، در واقع در شرایط آب و هوایی ویژه ای رشد می کنند، بخاطر همین شرایط آب و هوایی ویژه اب که دارند، هر کسی نمی تواند به این پرتقال ها دسترسی داشته باشد.

پرتقال خونی سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین A، ویتامین B1، فولات، ویتامین C، آهن، مس، پتاسیم، کلسیم و فیبر است. پرتقال خونی دارای یک سری فواید می باشد که قصد داریم در مورد آنها با شما صحبت کنیم.

وجود مقادیر زیادی از ویتامین سی در پرتقال خونی می تواند به پیشگیری و درمان بیماری اسکوربوت کمک کند.

همچنین وجود ویتامین سی و مقادیر بالای آنتی اکسیدان در پرتقال خونی به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و احتمال ابتلا به بیماری مزمن را کاهش داده و از بین می برد.

کلسیمی که در پرتقال خونی وجود دارد برای سالم ننه داشتن و قوی تر کردن استخوان ها مفید می باشد و خطر ابتلای به پوکی استخوان و درد های ناشی از آن را کاهش می دهد.

بخاطر بالا بودن میزان فولات در آن، به تشکیل گلبول های قرمز در زنان باردار کمک می کند و باعث می شود که جنین سالم بوده و دوران رشد سالمی را سپری کند.

از جمله فواید دیگر پرتقال خونی این است که به بهبود عملکرد اندام های بدن کمک می کند و براب سم زدایی و پاکسازی روده ها گزینه مناسبی می باشد.

پرتقال خونی سرشار از فیبر است، فیبر باعث می شود که غذا راحت تر هضم شود و در کل برای سلامتی سیستم گوارش شما گزینه مناسبی می باشد.

ویتامین A موجود در پرتقال خونی، بینایی شما را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری های چشمی ناشی از افزایش سن را کاهش می دهد.

ویتامین سی و آنتی اکسیدان های موجود در آن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و همچنین با بیماری های عفونی مبارزه کرده و باعث سلامتی شما می شوند.

پرتقال خونی دارای مقادیر بالای آب و فیبر است که سبب کاهش اشتها شده و از پرخوری جلوگیری کرده و به کاهش وزن افراد کمک می کند.

وجود ویتامین آ در پرتقال های خونی به سلامت دندان های شما کمک می کند همچنین چین و چروک پوست را از بین می برد، همچنین این نوع از پرتقال ها در روند انعقاد خونی نقش ایفا می کنند، برای افرادی که دیابتی هستند، گزینه مناسبی می باشد.

تحقیقات نشان می دهد که ماده ای که در پرتقال وجود دارد از بیماری های ویروسی و عفونت ها جلوگیری می کند، می تواند کلسترول اضافی بدن را کاهش دهد، خطر سکته مغزی و قلبی را در زنان و مردان کاهش می دهد.

پرتقال خونی علاوه بر داشتن فواید زیاد، می تواند برای شما مضر نیز باشد پس بهتر است که در مصرف آن زیاده روی نکنید، استفاده بیش از حد از پرتقال خونی موجب اسهال می شود، افرادی که به بیماری کلیوی مبتلا هستند، نباید زیاد از پرتقال خونی استفاده کنند، چون کلیه ها نمی توانند پتاسیم اضافی را از بدن دفع کنند.

مصرف پرتقال خونی به صورت ناشتا برای مغز بسیار مفیدتر است، برای کاهش وزن، میتوان آن را با مخلوط لیموترش تازه آبگیری و نوش جان کنید، خوردن آب پرتقال ‌خونی ناشتا، برای بهبود خلق و خو مفید است و همچنین متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

در طب سنتی بر این باوراند که بلافاصله بعد از غذا نباید میوه صرف شود، و بهتر است که بین وعده غذایی و میوه حدودا یک ساعت فاصله بیوفتد.

از پرتقال خونی می توان به عنوان میان وعده یا برای تهیه آبمیوه، سالاد سبزیجات، سالاد میوه و انواع دسر ها استفاده کرد اما همان طور که گفته شد هرگز نباید در مصرف آن زیاده روی کنید.

امیدواریم که اطلاعات کافی و مفیدی درباره فواید و مضرات پرتقال خونی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

خرید پرتقال خونی

خرید پرتقال خونی برای خرید پرتقال خونی می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید، خرید آنلاین برای افرادی که زمان کافی برای خرید حضوری ندارند یا بنا به هر دلایلی مایل به خرید حضوری نیستند گزینه مناسبی می باشد.

خرید آنلاین نیز مزیت های خاص خودش را دارد، در این نوع از خرید شما به فروشگاه های زیادی دسترسی دارید و در هر تایمی در هر جایی که هستید می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و اقدام به خرید کنید.

در خرید آنلاین می توانید قیمت محصول را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید و محصولی با قیمت مناسب خریداری کنید.

در واقع شما در حالی که در منزل خود بر روی مبل خود لم داده اید و در حین میل کردن چای خود هستید می توانید از طریق سایت ها اقدام کنید، بدون هدر دادن زمان خود، بدون ماندن در ترافیک های سنگین.

بیشتر اوقات ما به خرید چیز هایی می پردازیم که واقعا به آنها نیاز نداریم، اکثر فروشندگان با استفاده از مهارت های فروشندگی خود ما را به خرید چیز های غیر ضروری اجبار می کنند، این مورد یکی دیگر از مزیت های خرید آنلاین می باشد.

در خرید آنلاین اصولا واسطه ای وجود ندارد و محصول از تولید کننده به دست خریدار می رسد و دیگر اینکه با صرفه جویی در مصرف بنزین براب رفتن به محل خرید در هزینه های خودتان صرفه جویی می کنید و بدین ترتیب آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد می شود.

سایت ما در زمینه فروش پرتقال خونی فعالیت می کند افرادی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه را دارند می توانند از طریق همین سایت اقدام یه خرید کنند و یا می توانند از طریق شماره هایی که در زیر درج شده است تماس برقرار کنند و پس از مطلع شدن از قیمت محصول و مشاهده عکس آن، آن را به میزان دلخواه سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما