خواص کیوی برای زیبایی و تاثیر شگفت انگیز آن بر شفافیت پوست

خواص کیوی برای زیبایی و تاثیر شگفت انگیز آن بر شفافیت پوست طبق آزمایشات انجام شده و به دلیل داشتن ویتامین سی فراوان اثبات شده است، کیوی از میوه های زمستان است که اکنون در بازار موجود است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص کیوی برای زیبایی و تاثیر شگفت انگیز آن بر شفافیت پوست

خواص کیوی برای زیبایی

خواص کیوی برای زیبایی زیبایی امروزه برای همه افراد در اولویت قرار گرفته است و بیشتر از زمان های گذشته به آن اهمیت می دهند بنابراین روش های مختلفی وجود دارد تا زیبایی حفظ شود اما مهمترین قسمت که باعث می شود زیبا به نظر برسید داشتن پوستی شفاف و سالم است که با مصرف کیوی می ‌توان چنین پوستی را به وجود آورد.

تیرگی دور چشم یکی از مسائل مهم است که متاسفانه به دلایل مختلف به وجود می‌آید و تاثیر مستقیم روی کاهش زیبایی افراد می گذارد یکی از راه های خلاص شدن از این تیرگی ها استفاده از کیوی است البته استفاده موضعی تاثیر بیشتری برای ازبین بردن آن خواهد گذاشت.

برای از بین بردن تیرگی های اطراف چشم باید به صورت منظم از چیبی استفاده کنید که نه تنها تیرگی را از بین می برد برای که چین و چروک قد را به چشم راهم کاهش می دهد.

یک کیوی را به صورت حلقه برش دهید و حدود ده دقیقه روی تیرگی اطراف چشم بگذارید عصاره های کیوی که شامل ویتامین c، ویتامین e و مواد معدنی است جذب پوست زیر چشم می شود و کمک می ‌کند تا تیرگی کاهش پیدا کند.

داشتن پوستی سالم و بدون چروک یکی از عوامل زیبایی است که زمانی که از کلیه استفاده می کنید به دلیل پاکسازی سلول های مرده چین و چروک های ریز را هم از بین می برد و چهره شما را شاداب تر و شفاف تر نشان می دهد.

با استفاده از کیوی می توانید انواع ماسک صورت را درست کنید و از آن برای برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کنید البته باید چیزی را با عصاره های دیگر مانند ماست مخلوط کرده و به صورت یکنواخت روی صورت بزنید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه با آب گرم بشویید برای اینکه تاثیر خودش را بگذارد باید مداوم استفاده کنید..

خواص کیوی برای پوست

خواص کیوی برای پوست کیوی از میوه های خوشمزه ای است که در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد و دلیل آن این است که سرشار از ویتامین سی می باشد و همانطور که می دانید این می‌تواند تاثیرات زیادی روی پوست می گذارد، خواص کیوی برای پوست بسیار زیاد است که می‌خواهیم در این قسمت شما را با خواص آن آشنا کنیم با ما همراه باشید.

  • خواص کیوی برای پوست آنقدر زیاد است که از عصاره آن در کرم های آرایشی استفاده می شود و استفاده مداوم از آن روی پوست تاثیرات مثبتی می گذارد که از پیری زودرس جلوگیری می کند بنابراین استفاده موضعی و مصرف آن روی پوست تاثیر می گذارد زیرا باعث کلاژن سازی در سطح پوست می شود.
  • به علت اینکه کیوی رادیکال های آزاد را خنثی میکند باعث می شود سلول های مرده پوست از بین برود و پیری زودرس به وجود نیاید و یکی از دلایل استفاده آن در کرم های آرایشی هم همین است.
  • علاوه بر ویتامین c کیوی دارای ویتامین e است که این ویتامین سلول‌های جدید را در پوست بازسازی و ترمیم می کند بنابراین مصرف آن باعث می شود که جای آکنه یا زخم به سرعت خوب شود اثری از آن روی پوست باقی نماند.
  • مصرف کیوی نه تنها روی پوست تاثیرات مثبتی می گذارد بلکه به دلیل ویتامین سی بالایی که دارد از سیستم دفاعی بدن را بالا میبرد و باعث می شود که بدن ضعیف نباشد و به سرعت بیمار نشوید همین‌ طور این آنتی اکسیدان ها تاثیرات مثبتی روی پوست می گذارد و در کاهش بیماری های پوستی هم موثر است.
  • مواد معدنی که در کیوی وجود دارد باعث می شود پوست آبرسانی شود و خشکی پوست به وجود نیاید مخصوصاً در فصل سرما که خشکی پوست شدید تر است و در بیشتر افراد دیده می شود.
  • وجود این مواد معدنی فقط برای سلامت پوست مفید نیست بلکه باعث می شود سنگ کلیه به وجود نیاید و ادرار و سموم بدن دفع شود.
  • وجود امگا ۳ در کیوی در برابر اشعه های مضر خورشید از پوست محافظت می کند و آسیب یووی در اثر آفتاب سوختگی به وجود می‌آید را خنثی میکند و به گونه‌ای است که انگار ضدآفتاب به صورت زده اید اما نباید فقط به خوردن کیوی اکتفا نکنید و حتما از ضدآفتاب استفاده کنید.
  • خواص ضد التهابی که در کیوی وجود دارد باعث شده است که مصرف آن افزایش پیدا کند زیرا التهابات پوستی همیشه از مشکلات رایج بین افراد بوده است تا همه دوست دارند پوستی صاف و شفاف داشته باشند.
  • کیوی سبوم اضافی را در پوست ایجاد می شود را کنترل می کند و باعث خنک سازی پوست می شود به همین دلیل این سبوم که همان چربی است و به انواع جوش تبدیل می شود را از بین می‌برد و به نوعی پاکسازی انجام می دهد.
  • مصرف اسید آمینه و ویتامین c از عوامل مهم مبارزه با سبوم و چربی های پوستی است که به حد کافی در کیوی وجود دارد به همین دلیل به کسانی که پوست چرب دارند توصیه می شود حتماً استفاده کنند.

کیوی در مزارع کشاورزی و بیشتر در شهرهای شمالی ایران با کیفیت خوبی تولید می‌ شود خوشبختانه تولید این محصول رونق دارد و نه تنها در داخل کشور بر که در خارج از کشور هم فروش خوبی دارد و بخشی از آن صادر می شود.

برای خرید کیوی می توانید به صورت کیلویی و بسته بندی اقدام کنید خرید اینترنتی مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا مستقیم از کشاورز تولید کننده تهیه می کنید و به دلیل اینکه واسطه وجود ندارد قیمت بالا نمی رود و این به نفع همه خریداران است.

با خرید اینترنتی از تخفیف بهره مند خواهید شد و این فرصت را از دست ندهید و سفارش دهید پس از ثبت سفارش و ارسال محصول به هر نقطه از ایران که باشید انجام خواهد شد.

کیوی اگر با کیفیت باشد باید کاملاً رسیده باشد به طوری که نه بیش از اندازه سفت باشد و نه بیش از اندازه شل همچنین طعم آن نباید طعم گندیدگی بدهد.

کیوی دارای چند نوع مختلف است که از لحاظ ظاهری رنگ آن به صورت سبز یا زرد می باشد و این دو نوع باهم تفاوت چندانی ندارد ولی نوع سبز فروش بیشتری دارد و معروف تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما